Velkommen til vårt kundesenter!

Her kan du registrere nye saker, sjekke status på tidligere registrerte saker eller søke i kunnskapsdatabasen vår.

Hvis du vil registrere en sak, klikker du på «Ny sak». Hvis du vil sjekke status på saker du tidligere har registrert, må du logge deg inn først. Hvis du har glemt passordet ditt, kan du få det tilsendt til din registrerte e-postadresse ved å klikke på «Glemt passord?».

Hvis du ikke er registrert, kan du klikke på «Registrer deg». Etter registreringen kan du logge deg inn umiddelbart.

Du kan også sende en mail til support@johnet.no Saken blir da automatisk registrert i vårt kundesenter. Du vil motta en bekreftelse på at saken er registrert og du vil få tildelt et unikt saksnummer.

Bilde av kundesenter

Widgets

PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Klikk i denne boksen for å lukke den!